Genel

Kapanma Sürecinde Kendimizi Konuşmaya Verdik


17 günlük tam kapanmanın ardından kentte yoğunluğun en fazla yaşandığı yerlerden biri de telefoncular oldu. Haftanın ilk günü PTT, banka ve sanayide yaşanan yoğunluk normale dönerken telefon tamircileri adeta dolup taştı.
Salgında insanlar gibi telefonların da arızalandığını vurgulayan Fatih Kılıç (32), “Çok fazla bir yoğunluk var. 17 günlük bir kapanma süreci verildi ama insanların bu süreçte ihtiyaçları da oldu tabi. Yanımızdaki dükkanda telefon faturası ödemek isteyen vatandaşlar kuyruk oluşturdu. Baya bir yoğunluk oluyor. Herkes kendi derdinde, 17 günlük süreçte de bizler de her esnaf gibi sıkıntı çektik. Genellikle telefonlarını tamir ettirmek için geliyorlar” diye konuştu.
İKİNCİ DURAK HASTANE
Kapanma sürecinde poliklinik hizmetlerinden faydalanamayan vatandaş, hastanelerde de yoğunluğuna neden oldu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu